,,ჩემი საყვარელი თამაშობები" პროექტის გეგმა
სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემა ,,ჩემი საყვარელი სპორტული თამაშობები”
|
||
სახელი და გვარი
|
თამარ აქირთავა
|
|
რაიონი
|
წალენჯიხის მუნიციპალიტეტი
|
|
სკოლა
|
სსიპ. წალენჯიხის
მუნიციპალიტეტის სოფელ ეწერის საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
წალენჯიხა
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
,,ჩემი საყვარელი სპორტული თამაშობები”
|
||
თემის შინაარსი
|
||
დაწყებით
საფეხურზე ძალიან დიდი მნიშვნელობა
ენიჭება ბავშვის ზოგად ფიზიკურ
მომზადებას და იმ საბაზისო უნარ-ჩვევების შეძენას ,რაც დაეხმარებათ უფროს ასაკში
აქტიურად ჩაერთონ სხვადასხვა სპორტის სახეობებში.
მიუხედავად
სკოლაში არსებული მწირი სპორტული რესურსისა,მაღალია მოსწავლეთა ინტერესი
სპორტული აქტივობების მიმართ.
ზემოაღნიშნულიდან
გამომდინარე დავგეგმე პროექტი,სადაც
თითოეული მოსწავლე აქტიურად იქნება ჩართული, მოსწავლეები
ჩაერთვებიან ინდივიდუალურ,წყვილებში და გუნდურ აქტივობებში.რაც მათ დაეხმარებათ განავითარონ ჯანსაღი
ცხოვრებისთვის აუცილებელი უნარები. საშუალება მიეცემათ მრავალფეროვან
აქტივობებში წარმოაჩინონ და განავითარონ
საკუთარი შესაძლებლობები.
|
||
საგანი სპორტი
|
||
მიზნები
და ამოცანები:
|
||
დონე/კლასი
|
||
დაწყებითი საფეხური
II კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
2
კვირა
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
მოსწავლეები გამოიკვლევენ
თუ რა თამაშობებს თამაშობდნენ მათი მშობლები,გაიხსენებენ ძველ
თამაშობებს,მოსინჯავენ საკუთარ შესაძლებლობებ სხვადასხვა სპორტულ თამაშობებსა და
შეჯიბრებებში.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
რამდენი დრო აქვს წელიწადს?
|
||
ზოგადი კითხვა
|
რომელი ძველი სპორტული თამაშობა მოგეწონა ყველაზე მეტად?
|
|
თემატური კითხვები
|
რისთვის არის
აუცილებელი სპორტულ აქტივობებში მონაწილეობა.
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
რომელია შენი
საყვარელი თამაშობა და სპორტის რომელი სახეობა გიტაცებს? რატომ?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის დაწყებამდე მოსწავლეებს
შევთავაზებ ბარათებს სადაც დაწერილი იქნება კითხვები,რითაც გავიგებ მათი ცოდნის
დონეს და ინტერესებს. შემდეგ
გამოვიყენებ სხვადასხვა სტანდარტულ ინსტრუმენტებს და შეფასებას მოვახდენ
თითოეული აქტივობის ( პრეზენტაცია, საშინაო დავალება, აქტიურობა-ჩართულობა,
დასრულებისთანავე.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები ( წინარე ცოდნა)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეს შეუძლია, სირბილი,ხტომა,მარჯვენა
და მარცხენის გარჩევა,თამაშის ძირითადი წესები,საბავშვო თამაშობები.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
v პირველი დღე
მოსწავლეებს
ჩამოვაწერინებ იმ თამაშობებს,რასაც ისინი სიამოვნებით თამაშობენ თანატოლებთან
ერტად. დავალებად ვთხოვმოიძიონ უფროსებთან ძველი თამაშობები და გაუძიარონ
ერთმანეთს.
v მეორე
დღე
მოვაწყობ
საკლასო პრეზენტაციას სადაც მოსწავლეები ერთმანეთს გაუძიარებენ მოპოვებულ
ინფორმაციას.ამოვარჩევთ რამდენიმე თამაშობას და გავითამაშებთ ეზოში.
v მესამე
დღე
მოსწავლეებს
გავიყვან ეზოში და ვათამაშებ ძველ და ახალ თამაშობებს.
·
დამალობანა
·
მგელობანა
·
გასწრობანა
·
მატარებლობანა
·
კატა-თაგვობანა
შემდეგ
კი ვთხოვ აარჩიონ მოძიებული ინფორმაციიდან რამდენიმე თამაშობა და ისწავლონ.
v მეოთხე
დღე
შევაგროვებ სკოლაში არსებულ რესურსებს და
მოვაწყობ სპორტულ შეჯიბრს: ,,მხიარული სტარტები,, გუნდს შევურჩევთ სახელწოდებას
და თანატოლებთან ერთად გავმართავთ შეჯიბრს.
მოსწავლეებს გავიყვან
სოფლის მიმდებარე ტერიტორიაზე,მოვაწყობთ პიკნიკს,გაუშვებთ გემებს და
გავატანთ სურვილების ბარათს.დაათვალიერებენ აყვავებულ ტყეს,ყურს მიუგდებენ
ფრინველებს,დაანთენებ კოცონს.
მოვაწყობ საკლასო დისკუსიას, საადაც შევაჯამებთ ყველა
განხორციელებულ აქტივობას.
სასწავლო ციკლის ზუსტი აღწერა - მოსწავლეთა
მიერ შესრულებული აქტივობების მასშტაბები და თანმიმდევრობა, მოსწავლეთა
ჩართულობის აღწერა სწავლის პროცესის დაგეგმვაში.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური საჭიროებები
|
აღნიშნულ მოსწავლეს არააქვს რაიმე სახის ფიზიკური დარღვევა.პირიქით,მას აქვს
კარგი სპორტული მონაცემები და აქტიურად არის ჩართული სხვადასხვა სპორტულ აქტივობებში.
|
|
არაინგლისურენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის
სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
კლასში არ არის ასეთი მოსწავლე
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
კლასში არ არის ასეთი მოსწავლე
|
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
სხვა
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
სხვა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
სპორტის სტანდარტი.
|
ინვენტარი/მასალები
|
მარკერებ თეთრი
მაისურები,პლაკატები,ბორბლები,კეკლები,ბურთი,ტომრები,ბარიერები,
პატარა ვედროები,სიგელები,თასი.
|
ინტერნეტრესურსები
|
ინფორმაცია სხვადასხვა სახალისო თამაშობებზე.
|
სხვა რესურსები
|
კამერა,ჟიური,წამყვანი.
|
Комментарии
Отправить комментарий